Ne Mutlu Türküm Diyene

29 Aralık 2009 Salı


Yaban Efekti

yabanYaban skeci hakikaten insanı bir anda kendine çekiyor.Ferhan Şensoy imzalı Haneler komedisindeki ayrı bir skeç başlığı yabanhane.Yaban (Fırat Doğruloğlu) ve Gülşen Bubikoğlu ve Filiz Akın hibridi gibi duran Pınar (Boncuk Yılmaz) skeçte harikalar yaratıyorlar oyunculuklarına bayılıyorum.Diğer komedi ağırlıklı programların aksine yaban sadece güldürü değil içinde bir çok toplumsal mesajda bulunmakta.Klişeleşmiş sözlerine ise hastayım Yabanın şaşırdığı sırda söylediği "neeeyyy",kendini överken söyledği "Normancıyım normancıı,Yaban Deli Yaban uleen" sözleri Kadirizmin doruklarında gezdiriyor.Arada "Mandaları severim ama bu saman yediğim anlamına gelmez" gibi mukayeseleri ve çıkarımları ise kopartıyor.Pınarın en sevdiğim sözü ise "Seninle Niftihar ediyorum".Boncuk Yılmaz'a ayrı bir hayranım onuda belirteyim.İzlemek isteyenler için belirteyim Kanald'nin sitesinden Haneler dizisinin eski bölümlerini izleyebilirler.

Hanelerdeki yaban efektine yakalandım galiba :) Daha geçen gün arkadaşla konuşurken "yalan söylüyorsun ulen yalaaaaaaaaaan" diyesim geldi kenime şaştım sus pus oldum :)

Boncuk Yılmaz Fotoğrafları

Boncuk Yılmaz Boncuk Yılmaz Boncuk Yılmaz

2 Yorumgaçlı Okurcan:

biggeee on 29 Aralık 2009 08:20 dedi ki...

bende çok seviyorum yaban'ı hele pınarr deyişi yok mu üstüme alınıyorum hemen:) sanki bana sesleniyomuş gibi:)adımın pınar olması garip bi benzerlik tabi

cemo on 29 Aralık 2009 11:40 dedi ki...

Hoş bir benzerlik :)

Yorum Gönder

Dök içinden geçeni

Yeni kayıtlar Önceki kayıtlar Anasayfa