Ne Mutlu Türküm Diyene

22 Aralık 2009 Salı


Mimlendim Vol.2

mimEfendim yaramaz blogger aynı zamanda ortağım LoLLa tarafından mimlenmiş bulunmaktayım.Daha öncede bu kişi beni na burda mimlediydi hep yapıyo yaramaz.Konumuz 2010 yılından beklentilerimiz.Benim gibi bir bünyeden sıradışı bişeyler bekliyor olabilirsiniz öncelikle sıradan olanlardan başlıyayım sonra sıradışı olanlara geçebiliriz:

Dilek ve İstek Listem:

*Tüm insanlara ve Ülkemize sağlık huzur ve barış istiyorum(ula kendimi bi an güzellik yarışmasında mikrofona niyet okuyan kırıtık hatunlar gibi hissettim niyeyse)

*Hasret kaldığımız sevdiklerime kavuşmayı...(Avustralyadaki kuzenler)

*Anneme güzel huylu,güzel yüzlü,akça pakça ve zengin bir gelin (kendime istiyorsam namerdim)

*Babama çiçek saksılarını rahatça yerleştirebileceği 2 dönümlük bir teras

*Kardeşime her mağazadan 500 TL lik alışveriş çeki

*Sayısal,süper loto,milli piyango gibi ikramiyelerin aynı hafta bana çıkmasını :) (Abarttım mı ne)

*Ankaraya ışınlanır gibi taşınmayı (taşınmaktan nefret ederim hatta tiskinirim)

*Balıklarımın tamamını kayıpsız olarak ankaraya götürebilmeyi.

*Uzaylıların dünyaya alenen inip nanik yapmasını...

Vay be ne çok şey istedim Noel Baba'dan yarısını yapsa kafi bana (özellikle sayısal loto kısmını)

Bu mimi beni izleyen tüm izlergeçlerime ve okurgaçlarıma paslıyorum.Buyrun burdan yakın der gibi :D

2 Yorumgaçlı Okurcan:

LoLLa on 22 Aralık 2009 14:54 dedi ki...

benim için bişi istememissin puhhhh adisin iste nolcak bbbooohhhhuuuuuu :(((((((
ii ben isterim kendime zaten daha isticeklerim vardi nöel dayidan :)))
istedigin bişi varsa soyle de yazalim adama gelirken getirsin :)))))))))
ho ho ho :D

cemo on 22 Aralık 2009 15:48 dedi ki...

Sen benim için ne istedin :D gelmiş bide vicdan yapıyo hııh.

Hain domdom

Yorum Gönder

Dök içinden geçeni

Yeni kayıtlar Önceki kayıtlar Anasayfa