Ne Mutlu Türküm Diyene

25 Aralık 2009 Cuma


Kimler geldi kimler geçti

Uzun zamandır bloğumu arama motorlarından ziyaret eden ilginç kullanıcı profillerini merak ediyordum.Google Analiystic ile bu işi çözemeyeceğime karar verdikten sonra onlinewebstats'dan kendime bir sayaç edindim kısa bir süre sonra kelime bazlı aramalarda ilginç sonuçlarla karşılaştım.


İlginç Kelimeler:

seks macaraları: Yok daha neler "maceraları" da değil "macaraları"

oldun şimşek üflediler söndüm sözleri:pek çok sefer tekrarlanmış heralde aynı arkadaş buradan uyarayım bari hoop bilader adamın adı olgun yani oldun değil :)

yengeme tecavüz ettim: yuhh yahu blogda tecavüzle ilgili sadece damacanaya tecavüz başlığı var nerden çıktı yenge :D yengesine tecavüz edip google'da arayanlarda var demekki...

damacana ile sevişen adam: mübarek ıssız adam arıyor ...Napcan elin damacana sevişgeniyle normali neyine yetmiyo...

olgun simsek uflediler dondum sarkisi indir veda:bu vatandaşta dönmeye pek meyilli heralde söndüm yazacağına döndüm yazmış

olgun şimşek işlediler söndüm sözlerini bul:
Emredersiniz bi de sütlü kahve?

megan fox çırılçıplak resim:
vuuuhaa eleman sapıtmış :)

morda ölen insanlarin resimleri:yeşilde ölen var ondan versek?

nişa kaptmlar: buyur???

memur olabilmek için bekarete bakılır mı: vah vah işte Türk halkının en büyük merakı "Bekaret".Yok bacı bekarete bakmıyolar ama basura bakıyolarmış...

la neytiri kilikli:kafa fena karışmış nece bu? Bide 5.sırada çıkıyorum google'da 1 sayfadan :D

kırk yıl marayı bekledim ilahisi gelsin:gelmez o arkadaşım gelmez sen gidip bulcan

kurtlar vadisinde arp rolunde oynayan manken:Yorumsuz....


İşte böyle sayın izlergeç ve okurgaçlar.Bloğuma gelen ilginç okurgaç profilleri böyle...Bir süre sonra yine ilginç kelimelere bakıcam bakalım nasıl bir değişim gösterecek.

0 Yorumgaçlı Okurcan:

Yorum Gönder

Dök içinden geçeni

Yeni kayıtlar Önceki kayıtlar Anasayfa