Ne Mutlu Türküm Diyene

18 Aralık 2009 Cuma


CRC hatalarına çözüm - Rar Repair Tool

Bilgisayarına internetten dosya indirenlerin en büyük sorunlarından biri o kadar emek verip indirdikleri rar dosyalarının crc hatası vermesi ve onları bir türlü onaramamalarıdır.Geçenlerde kardeşime bir eğitim seti indirirken başıma geldi bende Rar Repair Tool adlı programı indirdim ve derdime çözüm oldu.Madem ben faydalandım başkalarıda faydalansın diye nasıl onarım yapılacağına dair resimli anlatımını hazırladım.


CRC hatalarına çözüm

*Önce programımızı çalıştırıp onarmak istediğimiz dosyamızı seçiyoruz.



CRC hatalarına çözüm

*Resimde görüldüğü üzere onarma seçeneğimizi işaretliyoruz.



CRC hatalarına çözüm

*Onarma seçeneğini işaretlediğimizde yeni bir pencere çıkacak bu pencerede onarılmasını istediğimiz dosyayı tekrar seçiyoruz.Burası önemli zira burada hata yaparsanız dosyanız onarılmıyor.Püf noktası hatalı dosyamızı bu pencerede tekrar seçmek



CRC hatalarına çözüm

*Görüldüğü üzere dosyadaki hata tespit edildi.Onarım işlemi başladı.



CRC hatalarına çözüm

*Son olarak dosyamız onarıldı artık gönül rahatlığıyla dosyamızı kullanabiliriz.


Hadi bakalım kolay gelsin ben faydalandım umarım sizinde işinize yarar.Kusura bakmayın bloğun içeriği gereği full versiyonunu veremiyorum google'dan ararsanız kolaylıkla Rar Repair Tool programına ulaşabilir CRC probleminizi çözebilirsiniz.

0 Yorumgaçlı Okurcan:

Yorum Gönder

Dök içinden geçeni

Yeni kayıtlar Önceki kayıtlar Anasayfa