Ne Mutlu Türküm Diyene

16 Kasım 2009 Pazartesi


İsmail Yk'ın Yeni Bombası - Facebook

Allahım yarabbim bir insan bu kadar saçmalayıp bu kadar çok dinlenebilir mi?İsviçreli bilimadamları diyorki evet dinlenebilir.Labratuar ortamından deneyledik ve gözlemledik.Labratuar Türkiye,denekler Türk Halkı,Etken madde İsmail Yk.Aklım hafzalam almıyor böylesi sözlerden şarkı yapabiliyor ve utanmadan millete ahanda size şarkı yaptım arkayada duptısı dayadım alın dinleyin diyebiliyor ve bizim necip milletimiz alkışlayıp şarkı eşliğinde göbek atabiliyor.Gerçek sanatkarların dinlenirliği ve yaptıkları gerçek şarkıların satış rakamlarına baklıdığında ise halimiz içler acısı.Biz sanatçı değil medya maymunu seviyoruz.Yoksa ajdar ve onun tahtına oturmaya aday müslüm'ün performansı internette tıklanma rekorları kırmazdı.Kanımca ajdar'ın nane nanesinden sonra hayatımda dinlediğim en rezil parçaydı.

Aklınız kesiyorsa izleyin dinleyin ibret alın İsmail Yk - Facebook



İsmail Yk Facebook Şarkı sözleri

Facebook sayfasına girdim
Aklı çılgın diyenlerdenim
Artık bende üye oldum
Tanıştım güzel biriyle
Yazışıyoruz günden güne
Merhem oluyor gönlüme
Artık bende sever oldum
Ama sen (BU KISMI ANLAMADIM)
Gözleri çok güzel
Öyle bir tatlı zor bulursun

Herkes sorar nerden buldun
Facebook facebook
Her gün aradım durdum
Facebook facebook
Bu kızı oradan buldum
Facebook facebook
Görür görmez tutuldum
Facebook facebook
Galiba aşık oldum
Facebook facebook
Her gün aradım durdum
Facebook facebook
Bu kızı oradan buldum
Facebook facebook
Görür görmez tutuldum
Facebook facebook
Galiba aşık oldum

Lokomotif Gülşen çıtı pıtı Birsen ah bir görsen
Cici bici Ebru esmer Banu tanışabilsen
Güzellerden güzel beğen ne istersen
Herkesin zevkine göre facebookta
Yakışıklı Erkan karizmatik Serkan canlar yakan
Sempatik Ercan çılgın Ayhan yüzüne hayran
İster dost ister yeni aşk bulursun
Ben zaten aşkımı facebooktan buldum

Facebook facebook
Her gün aradım durdum
Facebook facebook
Bu kızı oradan buldum
Facebook facebook
Görür görmez tutuldum
Facebook facebook
Galiba aşık oldum

6 Yorumgaçlı Okurcan:

ladolcevita on 16 Kasım 2009 09:45 dedi ki...

bu yazı facebookta paylaşılmalı ama:-))

cemo on 16 Kasım 2009 16:32 dedi ki...

Paylaşın tabiiki :) kaynak belirtildiği sürece benim için bir mahzuru yok.

ladolcevita on 17 Kasım 2009 06:25 dedi ki...

ya ben ztn bi yazını hatta şiirdi galiba not olarak facete paylaşmıştım ama kaynakta belirttim yane hırsızlık olmasın die,yeri gelmişken itiraf ediim dedim:-) aslında facete direk paylaşabilme linkleri oluyor ya öle bişi olsaydı blogunda daa kolay olurdu bunu paylaşmak:-)

cemo on 17 Kasım 2009 07:01 dedi ki...

Tamam artık paylaş butonumuz mevcut dilediğin gibi paylaşabilirsin :)

Daha önceden kaynak belirterek paylaştığın içinde teşekkürler

ladolcevita on 17 Kasım 2009 09:28 dedi ki...

sıkı 'blogger'mışsın valla hemen kitlenin talebini gerçekleştirdin:-)

cemo on 17 Kasım 2009 12:50 dedi ki...

Daha öncede aklımdaydı ama bi türlü yapmaya fırsat bulamamıştım.Madem ihtiyaç var ekleyivereyim dedim

Yorum Gönder

Dök içinden geçeni

Yeni kayıtlar Önceki kayıtlar Anasayfa