Ne Mutlu Türküm Diyene

9 Kasım 2009 Pazartesi


Hasret

Hasret

Hüsranlara gebeydi gece
Soğuk, namert,kahpe

Yıldızlar oynaşıyordu mehtaba inat,

Altında sen ve ben hayaldik sadece.

Saatler üçbuçuk atıyordu,

Sokak kedileri birbirine sokulmuş ısınmaya çalışıyorken

Taze sevdalılar gibi cilveliydiler.

Gökyüzü bulut tarlasıydı,

Şeffaf ve geçirgendi görmeyi bilen tüm yüreklere.

Dalgalar ıslatırken sahili,

Kavuşmanın keyfiyle hırçınca sarılan özlem dolu insanlar gibi,

Kucaklıyordu aslında.

Ben hissediyordum boş bakışlara rağmen,

Sıcak ve samimi bir tebessümle bakıyordum dalgalara,

İçimdeki hasret acıtıyordu,

Ve ben

Kıskanıyordum kavuşanları.


10.11.2009

2 Yorumgaçlı Okurcan:

LoLLa on 11 Kasım 2009 02:45 dedi ki...

"..Altında sen ve ben hayaldik sadece.
Saatler üçbuçuk atıyordu.."


işte yine iki cumle beni dağıtan. .

yuregine beynine tesekkurler .)

cemo on 11 Kasım 2009 16:19 dedi ki...

Senin gazınla bu gidişle bi kitaplık şiir yazıcam :D

Yorum Gönder

Dök içinden geçeni

Yeni kayıtlar Önceki kayıtlar Anasayfa