Ne Mutlu Türküm Diyene

4 Eylül 2009 Cuma


Vaziyet-i halim

Kafam çok karışık ey ahali duyduk duymadık demeyin.Yine melankoli sardı beni ulan bu geceler bir gün beni yiyip bitirecek ama hayırlısı.Şiir patlatasım geldi mevzusal sıkıntılar içine girdim ulan bi şiire tema bulmak bu kadar mı zor olur.İlham periside gelmedi (ne menem bişeyse işte millet g.tümden uyduruyorum dememek için bunuda g.tünden uydurmuş heralde artistik bir hava katsın deyü)

off off off ulan bu gün başıma acayip bişeyde gelmedi ki akvaryumdaki midyelerden iki tanesinin yürüyüşe çıkması dışında :) zirzobun biri gitti taa en arkadaki kayaların dibine girdi ne güzel yığmıştım kayaları içine etti resmen.Ama akşam gittim eşşek kadar bi taş buldum yarın temizleyip arkaya onu koyucam sıkıyosa onuda kaydır deyyus.Öbürüde bu akşam ona özenmiş nümayişe çıkmış ulan sen bir garip midyesin ne deyü kendini Evliya çelebi sanarsın otur oturduğun yerde...

Neyse bu günlük bu kadarla idare ediverin gari beni afakanlar bastı bende onlara kontraya çıkıcam onlara basıp gelicem

Not:Çok fazla ulan kullanmışım kendimden tiksindim.Amma ağzı bozuk biri oldum çıktım be..

2 Yorumgaçlı Okurcan:

LoLLa on 7 Eylül 2009 12:40 dedi ki...

:s
akvaryumdaki midyelerden iki tanesinin yürüyüşe çıkması dışında

:s :s :s

nerdeler :s

cemo on 7 Eylül 2009 13:21 dedi ki...

Akvaryumun içinde dolanıyo zibidiler :) yavaş yavaş şimdi bir tanesi köşeye pısmış durumda diğeri akvaryumun en arkasındaki taşın altına gömdü kendini.O değil ne kadar bitki varsa söktüler ibibikler taşların şeklini şemelini bozdular bende inadına gittim 4 kilo çeken bi taş getirip koydum ortaya bunuda oynatırlarsa yerinden midye dolma yapcam ikisinide

Yorum Gönder

Dök içinden geçeni

Yeni kayıtlar Önceki kayıtlar Anasayfa