Ne Mutlu Türküm Diyene

18 Eylül 2009 Cuma


Böyle internetin taaaaaaa

Harbiden sinirlerim bir milyon olmuş vaziyetteyim.Geçen msn açılmadı bir gece boyunca bütün millet aynı sorunu yaşamış.Akabinde blogger'a girme konusunda problemler yaşadım ve inatla hala yaşamaktayım.Zaten uzun bir süredir bu türktelekom denen firmamsı organizma zırt kampanyası zort kampanyası diyerekten her yeni gün yeni bir ekşınla uyanıyor şu milletin iki kuruşluk zevkinin içine nasıl s.çarım diye düşünüyor heralde.Yurtdışı çıkışlarını genişletmeden port satıp üstüne üstlük 8 mbit net veriyoz ama 15 GB indirdikten sonra nah bulursun o hızı diye milleti galeyana getirip bi dünya satış yaptılar.Tarife değiştirdikten sonra downloada abanan "mümtaz vatandaşımız" internetin içine hepten z.çtı.Neyse velhasılı kelam bu aralar bu gibi sorunlara feci taktım msn'e blogger'e ve en önemlisi TT ye feci sövdüm anlayacağınız.Ne güzel mevzulara dalıp acuk kafa şişircektim yapamadım boynu bükük emrah modunda sörfingen yaptık mecburen.Bi şiir patlatacaktım hevesim kırıldı yeminle ağlamak istiyorum sayın seyirciler

Bu arada Cem Garipoğlu denen zerzevatta yakalanmış artık en az 1 ay gündenmden düşmez yok nerde saklandı, yok nereye girdi,yok ne içti, yok ne s.çtı mevzu bu minvalde kaymışken vatanın içine ederler kimsenin ruhu duymaz yine..Her zamanki gibi.

5 Yorumgaçlı Okurcan:

LoLLa on 18 Eylül 2009 12:54 dedi ki...

internet feci felaket bu ara ya :s
blogger, msn baglantilar etc felaket calismio hicbiri aq!
bu arada cem garipoglu cocukmus duydun dimi?
pes diorum baska da bisi demiorum cocuga bak sevgilisinin kafasini kesip saklio ve kacio. .
tovbe yarabbim ne denir ki allah islah etsin :/

cemo on 18 Eylül 2009 16:18 dedi ki...

sorma LoLLa'cım felaket ötesi fevkaladenin fevkinde :D

Tabi canım o çocuksa bende süpermenin amcasının oğlu übermenim :D Cem Garipoğluna fazla yükleniyorlar soyadı garipoğlu diye halbüsü ne cinayetler işleniypr ne vahşetlere imza atılıyor bu ülkede sadece gazatelerin 3.sayfasında 3-5 satırla geçiştiriliyor.

LinkinPark sefa on 20 Eylül 2009 07:00 dedi ki...

ttnet yedi bitirmişti beni gerek sosyal gerek parasal acıdan :S :D şuan başka 1 saglayıcıya gectim onunda aşagı kalır yanı yok ztn hepsinin altyapısı ttnetten geliyo ttnete sövmeyen kalmadı ztn çok sevap aldı bu sene o :D

cemo on 20 Eylül 2009 07:58 dedi ki...

Bu gidişle sevap almaya da devam edecek

LinkinPark sefa on 20 Eylül 2009 08:29 dedi ki...

evt hemde çok :)

Yorum Gönder

Dök içinden geçeni

Yeni kayıtlar Önceki kayıtlar Anasayfa