Ne Mutlu Türküm Diyene

6 Ağustos 2009 Perşembe


BurnAware Macerası

BurnAwareBu gün arkadaşın ricası üzerine cd kopyalamak gerekti verdiği cd de sanırım bir problem vardı bir türlü kopyalıyamadım , nero kullanmaktan gına gelince burnaware'yi indirdim .İndirmişkende tanıtmamak olmaz dedim.Öncelikle en temel cd kopyalama işlerinizi görmeye yeter diyeyim ancak video cd vs gibi ekstrem işlere bulaşacaksanız uzak durun, böyle bir işlevi varsa bile o kadar kurcalamama rağmen bulamadım..Ancak HD-DVD ve Blue-Ray formatlarında yazabiliyor.Hemen hemen tüm işletim sistemlerinde naz poz yapmadan çalışıyor.Adware,spyware gibi şeyler bulunmuyor kurulum esnasında ask toolbar kurmaya niyetleniyor ama isterseniz kurmasanızda problem çıkmıyor.Kısacası basit olsun kolayca kullanayım işim gücüm mp3 basmak diyorsanız burnaware sizin için ideal diğer fonksiyonları bekleyenler hayal kırıklığına uğrayacaktır.

http://rapidshare.com/files/264464316/burnaware_free.rar

şifre:turkiyebb.com

0 Yorumgaçlı Okurcan:

Yorum Gönder

Dök içinden geçeni

Yeni kayıtlar Önceki kayıtlar Anasayfa