Ne Mutlu Türküm Diyene

13 Haziran 2009 Cumartesi


Sahile indim neler gördüm neler

KonyaaltıSonunda bugün deniz sezonunu açtım.Kendim bile hayret ettim sabahın o erken saatinde uyanmama.Şimdi diyen olur ki "Ulan Antalyan'nın göbeğindesin bu zaman kadar nerdeydin.Şunu belirteyim burada öğlen sıcağında denize gitmek ayıptır söylemesi su aygırı gibi g.t ister.Daha denize ulaşamadan beyninizin içindeki tüm sıvı buhar olur burnunuzdan,kulağınızdan kaçıverir.Doğal olarak sabahtan gitmek gerekiyor bende sabah erkenden uyanma özürlü olduğumdan dolayı bu güne kadar gitme imkanı bulamamıştım.Neyse ben erken kalkınca Cümbür cemaat - maaile deniz sefası için sahile doğru seyredelim dedik.Şezlong kılıklı seyyar oturgacımızı,hasırımızı,şemsiyemizi havlumuzu vs vs torlayıp toplayıp indik sahile.Tenha bir köşebaşı bulup yerleşiverdik denize nazır ,lebiderya.Hava güzel saha karşılaşma için müsaitti.Bütün hazırlıklarımızı tamamladıktan sonra denize duhul olduk.Çimdik, yüzdük ve yapılabilitesi olan bilimum denizsel aktiviteyi gerçekleştirdikten sonra denizden çıkıp duşumuzu aldık, güneşlenmek amacıyla denize nazır oluşturduğumuz seyyar yazlığımıza seyirttik.

Güneşlenirken çevremdeki birşey dikkatimi celbetti istisnalar dışında sahildeki tüm türk kadınları bakımsızlıktan resmen dökülmekteydi.Bikini seçiminden tut (bikinili denize girenlerle elbise-korse ve bilimum denize girmeye yaramayan kıyafetleri giyenler hemen hemen eşit sayıdaydılar) eda işvesine varana kadar üzülerek söylüyorum ki benden puan alamadılar.Bir erkek olarak bunları rahatça söyleyebilirim (alıcı gözüyle baktığım düşünülürse) kendimi de gayet objektif buluyorum bu hususta.Sahilde bulunan sadece bir avuç turist bizimkilerin yanında melek gibi duruyorlardı.Genetik kodlarından mı acaba? Bizimkiler onların yanında gazulet gibiler.Kendilerine bakmıyorlar evlendiklerinde hele birde çoluk çocuğa karıştılarsa salıver gitsin.Ecnebiler öyle değil yolda belde karşılaştığım 50'lik turistler bile bizim 30'luklarla rahatlıkla aşık atabilirler hata bazısı bizimkilere toz yuttur.Allahtan kısa süreli kaldım yoksa bizim hatunlara bakışım hepten değişcekti.Hele bizimkilerin içlerinde biri vardı akıllara seza üst taraf bir porsiyon alt taraf üç.Biraz daha semirse kurbanda 7 kişi ortağa girilir.

Bendenizden Tavsiye: Antalyanın denizi anormal tuzlu ve denizden çıktıktan sonra iyicene duş almazsanız cayır cayır yanarsınız.Daha önce bu hataya düşmüştüm size tavsiyemdir benim yaptığım akıldaneliğin bir benzerini yapıp denizden çıktıktan hemen sonra güneşin altına camız gibi yatmayın, gidin sahildeki duşlarda duşunuzu alın bilmem kaç faktör kreminizide sürdükten sonra uzanın yoksa güzel bir sırt kızarıklığı ve cildinizde yanma hissindan başka bişeye sahip olamazsınız.Türk kızlarınıda fazla kesmeyin sonra kendilerini nimetten sayıyorlar.

0 Yorumgaçlı Okurcan:

Yorum Gönder

Dök içinden geçeni

Yeni kayıtlar Önceki kayıtlar Anasayfa