Ne Mutlu Türküm Diyene

9 Haziran 2009 Salı


Destere Fecaati

DestereGüleceğim diye film kiralayıp hiç tiksinme duygusuna kapıldığınız oldumu? Benim oldu.Bir Türk filminden bu kadar irrite olabileceğimi hiç düşünmemiştim.Testere filminin parodisi olacağını düşündüğüm filmi izlerken fenalık geçirdim desem yeridir.İlk olarak dikkat çeken aşırı derecede kullanılan şive.Güzel kullanılsa neyse ama sevimlilik yaratalım derken itici olmuşlar.Nerdeyse tüm karakterlerin ismi "H" harfiyle başlıyor şiveye bağlı olarak "H" harfleri söylenemediğinden sinerji yaratalım diye düşündüler heralde.Filmin ortalarına doğru bir sahnede geçen kamyonun arkasında yazan "Ür doğdum Ür Yaşarım" yazısıda benim bu görüşümü destekler nitelikte.Oyunculara diyecek yok hepsi rollerinin gereğini yapıyorlar bir hayli de başarılar ancak filmi kutarmaya yetmiyor.Bol miktarda küfür de mevcut tamam hayatın içinde küfür var ama bu kadar yoğun kullanmak doğru değil.Mantık hatasıda cabası seri katil olan desterenin peşinde sadece bir Jandarma yüzbaşı ve iki askeri var biraz daha ciddiyet gerekmezmiydi? Ayrıca filmin bir sonuda yok burada yazmayayım izlemek isteyenler çıkabilir.Filmi ikinciye gebe şekilde sonlandırmışlar ama ilkini izledikten sonra ikincisini izleyen çıkar mı bilmem.

Destere filmini izlememenizi tavsiye ederim.Bir süre Türk filmi izlemekten soğuyabilirsiniz.

0 Yorumgaçlı Okurcan:

Yorum Gönder

Dök içinden geçeni

Yeni kayıtlar Önceki kayıtlar Anasayfa