Ne Mutlu Türküm Diyene

9 Haziran 2009 Salı


Bekle Beni Ankara

AnkaraAyın sonunda bu kişi Ankara yolcusudur.Ankara'nın İstanbula dönüşünü sevenlere inat aşığım ulen Ankara'ya diyebilenlerdenim.Doğma büyüme bir Ankara'lı olarak memleketim burnumda tütüyor desem yeridir.Gerçi şu an yaşadığım yer olan Antalya çokta fena bir yer değil ama Ankara'nın yerini tutmuyor.Benim gibi düzen seven bir insan Antalya'daki yayvanlığa,rahatlığa,düzensizliğe kolay kolay alışamıyor.

Şehir çok güzel eyvallah lakin insanlarında iş yok, suratsız nemrut tipli kişiler.Bu yüzlerindeki nursuzluk heralde eskilerin günümüzde değerli olan bereketsiz kıyı şeridi arsalarını kızlara bırakmasından kaynaklanıyor.(Antalya'da bir süre kalan ne demek istediğimi anlar) Neyse kapatalım bu Antalya mevzusunu gelelim Ankara özlemine ;Tunalıda gezmek,Kıtırda oturup bira,midye,kokoreç yuvarlamak,kızılay'da yüksel'de ki cafelerden birinde oturup gelen geçeni seyretmek bana her zaman çok zevkli gelmiştir.Tanıdık mekanlar,arkadaşlar,akrabalar hepsini çok özledim.Gerçi Antalya'da alternatif eğlencelerde yok değil sahilde turlamak denize girmek,diskoya gitmek gibi.Bir süre sonra herşey bayat geliyor insana zevk alamıyorsun 2-3 senede kendini bitiren bir şehir burası Ankara gibi dinamik değil.Belkide yalnızlığın yan etkisidir bu zevk alamama durumu.

Bekle beni Ankara ben geliyorum :)

0 Yorumgaçlı Okurcan:

Yorum Gönder

Dök içinden geçeni

Yeni kayıtlar Önceki kayıtlar Anasayfa