Ne Mutlu Türküm Diyene

26 Ocak 2009 Pazartesi


Adriana Lima Türkiyeden esti geçti

Acun Ilıcalı'nın sunduğu varmısın yokmusun programında birkaç dakikalığınada olsa izleme şansım oldu Adriana Limayı gerçekten beklediğimden çok daha samimi buldum.Çok sıcak içten ve sözünü esirgemeyen birisi hatta bir ara henüz yeni yeni olgunlaştığı zamanlarda bacaklarından utandığını,arkadaşlarının onunla takılmak istemediğini anlattı inanamadım çirkin ördek yavrusu misaliymiş demekki adriana ya da arkadaşlarının gözlerinde bir hayli bozukluk vardı...Hatta bir güzellik yarışmasına girdiğini ve başarılı olamadığını anlattı ne diyeyim heralde körlerin bol bulunduğu bir memleket brezilya, bu güzelliği nasıl keşfedememişlar hayret :) Göremek nasip olmadı ama programa Alex ve Roberto Carlos bile katılmış hatta Roberto Carlos "param kalmadı yarışmaya benide al" diye acuna takılmış...Keşke yarışma bu kadar sıkıcı olmasaydıda bende izleyebilseydim tabi ben o sırada cnbc-e de dizilerimi izlemekle meşguldüm orası ayrı

0 Yorumgaçlı Okurcan:

Yorum Gönder

Dök içinden geçeni

Yeni kayıtlar Önceki kayıtlar Anasayfa