Ne Mutlu Türküm Diyene

30 Kasım 2008 Pazar


Deli bir şarkı Tükeneceğiz

Sezen aksunun kesinlikle bir dahi olduğuna iman etmemi sağlayan her dinlediğimde beni ayrı diyarlara sürükleyen bir şarkı şu satırları yazdığım sırada arkaplanda çalıyor...Ne diyeceğimi bilemiyorum sadece koptum dünyadan Ona armağan ediyorum sizin bilmediğiniz sadece "adı bende saklı" onu bilin yeter off bu da manyak bir sezen şarkısı bir insan söylenebilecek en güzel sözleri bulup böyle güzel şarkıları yapmak zorundamı ?

Ne böyle senle ne de sensiz
Yazık yaşanmıyor çaresiz
Ne bir arada ne de ayrı
Olmak imkansız hiç sebepsiz

Ne hayallerle ümitlerle
Mutlu olmaktı dileğimiz
Suçlu ne sensin ne de benim
Şimdi sensizim sen de bensiz

Bir an gelip de küllenince
Yüreklerimiz dinlenince
Başka sevgilerde teselli bulunca
İşte biz o gün düşüneceğiz

Bir an gelip de küllenince
Yüreklerimiz dinlenince
Başka sevgilerde teselli bulunca
İşte biz o gün düşüneceğiz

Etrafımızı sarıverecek
Bir boşluk ki asla bitmeyecek
Herşey bir anda anlamsız gelecek
İşte biz o gün tükeneceğiz
İşte biz o gün tükeneceğiz

Bir an gelip de küllenince
Yüreklerimiz dinlenince
Başka sevgilerde teselli bulunca
İşte biz o gün düşüneceğiz

Etrafımızı sarıverecek
Bir boşluk ki asla bitmeyecek
Herşey bir anda anlamsız gelecek
İşte biz o gün tükeneceğiz
İşte biz o gün tükeneceğiz
İşte biz o gün tükeneceğiz...

Söz - Müzik: Sezen Aksu

0 Yorumgaçlı Okurcan:

Yorum Gönder

Dök içinden geçeni

Yeni kayıtlar Önceki kayıtlar Anasayfa