Ne Mutlu Türküm Diyene

29 Şubat 2008 Cuma


Anne

Hani hep soruyordun ya anne
Oglum neden ağlıyorsun diye
Yüreğim sızlıyor anne
Yüreğim acıyor.

Açım anne
Sevgiye açım
Aşkımı kaybettim
Bulamıyorum....

O yağmurlu ve korkunç gecede kaybettim
Ne acı bir terkedilişti o
Ortada hiç bir sebep yokken
Öylece terkedildim anne

İlk defa yüzümde hissettim
Feleğin sillesini
Çok acıttı çok
O günden beri kendime gelemedim anne

Yalnız kalmak ne kadar zormuş
Yarım bir insan olmak
Yarım kaldım anlıyormusun anne
Kabuğum kırıldı,savunmasızım

Öfke nöbetlerindeyim
Sınırsız ve durmak bilmeyen
Kelebeğin uçuşu bile
Batıyor artık gözüme

Kimseyi incitmek istemiyorum
İncitemiyorum,inciniyorum
İçime atıyorum her derdimi
Sonunda patlıyorum anne
AĞLIYORUM....

0 Yorumgaçlı Okurcan:

Yorum Gönder

Dök içinden geçeni

Yeni kayıtlar Önceki kayıtlar Anasayfa